Promenad

Jag och Tobias gick en promenad i Änggårdsbergen idag. Ankorna hade fått bebisar som var väldigt söta och fluffiga. Sedan kom kanadagässen till oss med två gula bebisar också :))



Denna trollsländan var ganska snäll och satte sig hela tiden i ljungbuskarna (och på min sko). Jag gick in i buskarna för att fota den. Skulle ha fortsatt jaga den lite till om jag inte hade sett en orm slingra sig bredvid min fot ;o Så jag kände inte för att stå kvar där i buskarna :P Blev iaf två halvbra bilder på trollsländan, men ingen på ormen..









Otroligt fina bilder! Varför ska allt vara så vackert där du bor liksom här måste man resa en bit för att hitta en okej park att knalla runt i.

Kan du inte göra en videooooooooblogg?! :D

guuud vilka fina bilder!

sv: fototips? :D eller hur du sminkar dig osv?

riktigt fina bilder! :)

Åh, vilka fina bilder! Så söta ungar :')

Riktigt fint! O jättesöta!

SV: Men de ställena är riktigt fina här kan man typ inte fotografera i skogen för det ligger massor med fula grenar och nedhuggna träd överallt. Och som sagt ska man gå till en fin park får man åka en bra bit.

sv: Haha okej, ett tips bara D:

Fina bilder :)

Dina bilder <3 mej :DD<33

Helt fantastiska bilder, som alltid!! Gillar speciellt perspektivet o ljuset i trädbilden. Men jag måste bara fråga, var det en huggorm?

Oh, den sjunde bilden, med bara skog... Love it. Sådana bilder kan jag titta länge på och drömma mig bort till...

fett söta ankungar ju :)

Så söta små dunbollar!:) Nästsista bilden tycker jag också massor om, när man ser linjerna i bladet så tydligt! Det är jättevackert!:D

Jätte fina bilder :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: