Mina naglar


Just nu ser mina naglar ut som på den understa bilden här uppe. Innan jag målade dom såhär hade jag det på bilden över :))

sjukt snygga! (:

Riktigt snyggt! Gillar speciellt dem längst ner!

Kan inte du visa hur du målar dina naglar i en tutorial lite då och då? :)

Snygga naglar! :D

Åååh, så underbara naglar!! Så fina färger! :)

Ha det bra!

WOW! Coolt och snyggt!

sv: vsg! Hur gjorde du blommorna på den första nageldesignen? :)

Åhh, så snygga naglar :)

sv: aha, okej :) Kan du inte lägga upp en nageltutorial på bloggen? ^^

riktigt snygg blogg & snygga naglar!

Åh vad jag älskar dina bilder !!!!!:DDDD<33

följer din blogg varje dag!:D

Önskar dig en fortsatt fin söndag!!!

vad gör du? :)

Riktigt snygga! Du borde verkligen starta eget! :D

sv; så lite så! :)

Fint målat hur gör du igentligen? :)

Hur snygga som helst!!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: