Löjtnantshjärta

Tog en promenad ikväll efter det hade regnat och åskat massa :)) Hittade små hjärtan i buskarna som jag fastnade vid en stund. Tycker sånna blommor är så fina!





Otroligt fina bilder, som vanligt! De gröna, färgstarka bilderna är jättehäftiga!

Jättefina!

Jättefina bilder

Jättefint :)

Du är så sjukt bra på att fota! Älskar dina bilder :)

Sv; Så lite så :D

Fina bilder :)

Jättefina bilder! :D

Fina bilder. Påminner om min farmor som lämnade oss igår :(

Älskar verkligen löjtnanshjärt, när jag får hus ska jag ha sådana buskar :)

Så fina blommor! :D

Har läst din blogg sedan ett bra tag tillbaka, men har aldrig vågat kommentera, haha. Men måste säga att jag verkligen älskar dina bilder och att jag verkligen fastnar för dina bilder! ^^


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: