1 Maj

Första maj idag och jättehärligt väder :)) Låg ute och solade länge, läste ut sista boken i Hunger games-serien. Väldigt bra böcker! På kvällen tog jag en liten promenad med kameran. Det har blivit väldigt grönt nu på bara några dagar.


När jag låg och läste kom denna krypandes ;o Läskigt!










sv: hihi, ja precis! :) Älskar vädret just nu :)

Ha en superbra onsdag! :D

Jätte fina bilder!!:D

Jättefina bilder. Speciellt det på spindelnätet, jättefint ljus!

Hej!

Jag har alltid undrat vad du har för kamera + objektiv? Du tar alltid så bra bilder, och när jag försöker ta själv ser dom ut som skit rent åt sagt..

Tacksam för svar, kram!

shit vad du är duktig på att fota!! jag vill också bli så bra :o och din header är helt underbar.

josefine

hejsan!!!!

vad använder du för att ta så nära bilder på spindeln??? mvh josefine

åh läskigt

sv: Tack!

Önskar dig en fin kväll! :D

Du visar alltid så mycket spindelbilder på din blogg ju, haha, jag här fobi för spindlar och blir lika rädd varje gång jag klickar in här ^^ Men du är jätteduktig på att fota! :D

Svar till Josefine:



Jag använder Tamron 90mm 2,8 macro till mina närbilder.

Den där bilden på spindeln är så jäkligt cool. Delta i någon fototävling med den, du kommer säkert vinna hela tävlingen :)

Herregud va fina bilder! Verkligen jättefina, älskar de med blommorna! Du är riktigt duktig! :) Kram

ja så är det ju. :) jag ska ta och skaffa mej ett objektiv med längre zoom också, för just nu har jag bara nikkor 18-55 som jag fick med. :)

Hej, hur får du bilden där humlan flyger mot blommorna, när jag tar något som rör på sig då blir bilden suddiga. Hur gör du?



Tacksam för svar!

Kram <3

riktigt snygg blogg! gillar din header, den va superfin! :D

Vilka underbara bilder!:) Haha, eller inte den första då.. Den var häftig, men jag är inte så mycket för spindlar om man säger så!:P

finfina bilder!

måste bara fråga, vad är det för något på första bilden? den ser riktigt läskig ut haha :)

Fina bilder ! ^^ Fint ljus är det :)

Hej! Jag är ute efter ett nytt objektiv och vill ha ett med bra macro, vad är det för objektiv du har använt när du tagit bilden på spindeln? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: