Vårblommor

Här är några bilder från igår när jag var ute och fotade lite.
Så härligt nu när blommorna börjar komma fram så det blir lite färg ute! :))






Alla bilderna är fotade med 50mm 1,8

svar: Tack så mycket!



Jättefina bilder. Den sista speciellt, underbar!

underbara bilder!

Åh, vilka fina bilder!

Den här tiden på året önskar jag innerligt att jag skulle bo längre söderut, så jag också får börja fota vårblommor.

Här i Piteå ligger det fortfarande kvar ett ganska tjockt snötäcke, så det dröjer innan vi får se de första blommorna...

du fångar alltid så fint bokeh på dina bilder, fattar inte hur du lyckas, men det är verkligen hur fint som helst! :)

Åh gillar den första bilden

Älskar verkligen den sista bilden!

Fina bilder, särskilt den första gillade jag :) Riktigt vacker!

Vackert! :)

vackra bilder:) Så härlig med vår:D

Jättefina verkligen :)

Hej! Jätte fina bilder! Det skulle vara kul om du kunde lägga upp en "before - After" bild. så att du föst lägger upp den oredigerad och sen lägger upp den när du redigerat den ;)

Kram!

Jättefina bilder som vanligt! :D

Vill också ha vår!

Jätte fina bilder! :)

Lyllo er som har fått så mycket vår där nere! Vi har ju hur mycket snö som helst kvar. Verkligen fina bilder! :)

HÄRLIGA BILDER

A

fina bilder! får du så mycket bokeh på dina bilder, eller redigerar du dit den? :)

Skulle vara kul med före-efter bilder

nathalue emilson

såå underbara bilder!!!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: