Stan

Jag åkte och träffade Tobias inne i stan idag och gick runt där en stund :)) Tänkte ta med mig kameran, men gjorde inte det. Ångrade lite att jag inte tog med den, men det blev några bilder med mobilen iaf :P
Testade att redigera bilderna i någon app som heter LittlePhoto (förutom sista bilden som jag redigerat i photoshop)





härliga bilder!

Mysig stad det verkar vara ! Gjorde samma sak igår, ut och gick utan kameran. Bara för det såg jag hur mycket som helst att fotografera. Såg årets första videung bla :P

Fina bilder :)

SV: Så lite så sötnos :)

svar: Tack så mycket :) !

Kan inte du lägga ut ett inlägg där du visar vilka olika objektiv du har och vilka tillbehör?

skulle vara väldigt kul och veta! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: