Spindel

Såg en spindel när jag låg ute på altanen och solade förut. Gick upp för att hämta kameran, men den hade sprungit iväg. Letade lite efter en annan att fota och hittade en liten hoppspindel på husväggen som jag tog några bilder på. Tycker dom är läskiga ;o Fick gå så nära också när jag fotade. Minsta lilla rörelse den gjorde så hoppade jag till :P
Ikväll ska jag gå på bio med Tobias och se The hunger games :))


Har använt Tamron 90mm 2,8 macro och ett närbildsfilter +4 till denna bilden..
1/200sek - f/13 - ISO 320

Jag har en Canon eos 1100 d och jag skulle vela veta vilka grejer man ska köpa för att få bra närbilder som den du knäppte (så nära som möjligt i alla fall). Grejerna ska helst inte vara superdyra heller. Har du något tips? :)

Sv: Okej, tack :)

Shit vad nära du kommer !

guuuuud vad cool bild!

Carina

Fantastiskt foto!!!

Anonym

Såg du den på Bergakungen..? Vilken rad satt ni på?

hej!



går du på högskola eller jobbar du? med vad i så fall? :)



svara gärna i ett inlägg om du hinner!

iiihh va äckligt!! :P

Svar till Anonym:

Ja, det gjorde vi. Satt på rad 10 :P

Haha, shit vilken cool bild :D Blev faktiskt nästan lite rädd x)

Svar: hehe okej ! :)

Älskar bilden :)

Wooow vad cool bild! :D

Riktigt najs bild :D

Coolt! Är bilden beskuren eller kom du så nära? :o

Usch, får ju nästan kalla kårar av bilden!

Men grymt fint taget!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: