Solsken

Tänkte vara med i Tvspelswebs fototävling på Facebook denna gången. Solsken är temat och jag tycker att det passade mig bra. Valde att delta med denna bilden som jag fotade sommaren 2010 i Turkiet. Var en riktig fin solnedgång den kvällen, en av dom finaste jag sett faktiskt :))

Priset är ett valfritt gråfilter och här är det jag skulle vilja vinna:
http://www.tvspelsweb.se/halvtonat-grafilter-o77mm-p-2505.html



åååh vad fin bild! :D

Ja, det var då en fantastisk solnedgång! Wow!

Fin bild! :D

Jätte fin bild :)

Vinner inte den där så är det helt galna folk !

HELT sjuk fin bild!

Du har verkligen lyckats få en intressant bild du! Snyggt gjort.

Riktigt vacker bild, vinner du inte med den då är de nå fel på jyrun

Fin bild! =)

snygg blogg tjejen! kika gärna in på min med och släng gärna in en kommentar om du har lust med det. följa varandra via bloglovin? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: