Mer snö ;/

All snö var ju borta och såklart har det kommit ny nu! Är ju inte jättemycket som lagt sig än så länge, men det ska snöa hela natten står det ;o Får hoppas på att den försvinner snabbt. Ska ju ändå bli ganska varmt snart :))


Bilden är fotad i Februari 2011. Har använt Tamron 90mm 2,8 till den :))

Godmorgon :) ja, gissa om jag tappade hakan då jag vaknade. Snön vräker ner!!! Haha!

Jo, bestämde mig. Gick på magkänslan och när jag ser bilden du tagit vill jag ännu mer ha Tamrons macro ;) ha ha!!!! Önskar dig en fin dag

Vacker bild. Vi fick också snö, ligger ca 5cm på backen nu och snöar fortfarande......

Jätte fin bild! :)

All denna snö!



Sv: Så lite så.

jättefin bild!

Riktigt vackert foto!

Riktigt häftig bild! :)

Gud vilken fin bild!!

Skitcool bild!:)

Händer i helgen då?

Följas via bloglovin?

Kram!

wow, vilken vacker bild:) Du kan verkligen fotografera snökristaller:D

Jättefint!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: