Lisa och Elin

Jag ville ha lite mer sminkbilder till min portfolio. Har mest bara bilder på sminkningar jag gjort på mig själv och det är inte lika kul. Så jag sminkade Lisa och hennes kompis Elin idag, lite mer extremt ville jag ha det. Är lite svårt att få sminket att synas lika bra på bild som i verkligheten :P Brukar inte tycka att mina bilder passar i svartvitt så ofta, men denna gången tyckte jag några bilder blev bra i det.
Sminket kanske inte passade så bra ihop med kläderna och så, men jag är nöjd med både sminket och bilderna :))








Hej!



Ta jättegärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du spännande brittiska märken!



Vänliga Hälsningar,

Miss Alicia

Himla snyggt hödde du! :D Skulle också vilja kunna sminka sådär kreativt men det är väl övning som gäller, hihi! ^^

Riktigt coola sminkningar! Fina bilder :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: