Final

Jag gick vidare till final i tvspelswebs tävling på facebook. Om ni vill kan ni gå in och rösta på mig :))
Gå in här och kommentera "röstar" eller liknande under min bild :P

Nu har min älskling kommit hem till mig. Har inte träffat honom på två veckor! Förhoppningsvis blir det lite bättre väder i helgen så man kan gå ut och fota lite :)) Snön har iaf försvunnit helt nu som tur är, men nu regnar det istället.

Denna bilden är tagen vid samma tillfälle som bilden jag tävlar med :P Kände inte för att lägga upp samma här igen..

sjukt fin bild !:D

hej fin blogg tjejen :) allt bra?? ha en fortsatt bra fredag kraaaam

Gillar din stil!



Vad tycker du om mina nya skor? :D



Ha en fortsatt grym fredag!

Tittar in & önskar dig en riktigt härlig helg!



bloglovinbyte? :D

(Om vi inte redan följer varandra förståss)



Var gärna med i ''Veckans Awesome'' :D

direktlänk: http://madelajnee.blogg.se/2012/march/veckans-awesome.html



kram!

Fin bild. :)

Fin bild :)

Fin bild!

Riktigt fiin Bild! :D

tack :D



Vad tycker du om dagens outfit?



Snälla försök att svara i rätt inlägg. Blir rätt konstigt om nån svarar "älskar din stil" och jag lagt upp en bild på jordgubbar.. ;)

fin bild! allt bra med dig? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: