Cupcakes

Jag gjorde cupcakes igår ;o Händer inte speciellt ofta att jag bakar, men har velat göra sånna här ganska länge nu. Dom blev väl inte dom finaste, haha.. Men goda blev dom iaf :D Får hoppas att det kanske blir lite bättre nästa gång :P
Tog lite bilder idag på några av dom..


Tycker de blev fina :)

va snygga de blev och de ser jätte goda ut:D

Jag tycker dom blev väldigt fina! Gulligt med små marshmallows :D

Mumsigt :>

Kul jag bakar aldrig typ. Om jag orkar göra något blir det en klassisk kladdkaka haha. Men de blev väldigt fina Johanna. Gillar speciellt den turkosa :)

Vilken otroligt fin blogg du har =)

Åh, så fina! Bilderna är också jättefina! :)

I personally prefer traditional cakes of brown color.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: