Blomma

Var ute och fotade lite vårbilder idag i det härliga vädret :)) Är jättetrött nu så jag orkar inte fixa med bilderna idag, men en bild kan jag lägga upp så länge. Fler kanske kommer imon.

Jag vann tävlingen på tvspelsweb också! Jätteroligt! Så nu är ett halvtonat gråfilter till min vidvinkel på väg hem till mig.
Tack till er som röstade :))


fin bild & grattis till vinsten :D

supervackert foto :)

Kul att du vann! Grattis :)

Vacker! Gillar att bakgrunden är så otroligt kall, så kommer den varma vårblomman upp och lyser upp allting. jättefint.

Fin bild :)

Superfin blogg!



Hoppas att din dag har varit bra, vad ska du hitta på ikväll då ? :)

Svar: Hehe okej :) Om du fick åka vart du ville i världen helt gratis. Vilket land skulle du åka till då? Själv vill jag väldigt gärna åka till Dubai eller Dominikanska Republiken. :) Kram!



Ps. Missa inte chansen att vinna schyssta pilotbrillor i min tävling ;)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: