Mer blombilder

Idag träffade jag Sandra. Hon har nyss köpt en systemkamera, så vi tog en liten fotopromenad idag. Väldigt trevligt :)) Jag lärde henne lite om inställningarna och sådär. Det blev att vi åkte till Botaniska Trädgården även om jag precis varit där. Så nu tänkte jag lägga upp några bilder till därifrån som jag fotade idag :))
 

Näst sista bilden är magiskt vacker !

ja, fy! :o

man kan inte låta bli att följa din blogg, du är en sån duktig fotograf, som jag vill bli! :)

Jätte fina bilder :) Älskar den tredje bilden på blomman!

sv: Jaa , as glad att jag kom med :D

Otroligt fina bilder, som alltid! Har du haft stativ på sista macrobilden? Du har fångat den fantstiskt skarpt...

Riktigt fina, ja måste nog ta mig dig snart!

Superfina bilder!

så vackert:D

Grymt fina bilder!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: