Grattis Mamma! :))

Grattis till min mamma som fyller 50 idag! Hon och pappa är på Rhodos just nu och firar hennes födelsedag. Jag hittade en gammal bild på mamma som är tagen på Rhodos som jag tänkte lägga upp. Hoppas det är okej för henne ;P Vet inte när bilden är tagen, men det var innan jag föddes iaf.
 

Av frisyren och solglasögonen att döma skulle jag säga tidigt 80-tal. Underbar bild! Ni är mer lika än jag tänkt på innan :)

Syns att det är din mamma! ^^

Grattis till henne! :) Jisses vad lik hon var Cynthia Rhodes från hennes tid i dirty dancing! :)

Neta

Vilken helt underbar bild på Anette :)
Jag kommer ihåg hennes halvlånga blonda hår från vår ungdoms gröna dagar :D

Grattis i efterskott till din mamma. Bilden ser ut att vara tagen på 80-talet, känner igen frillan från bilder på mamma ;)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: