28 Maj 2012 II

Nu tänkte jag lägga upp resten av bilderna från vägen till Geiranger. Kom fram vid 23 på kvällen, så det blev inga bilder där då. Vi fick nyckeln till våran lilla stuga på 10 kvadratmeter och gick och la oss nästan med en gång. Var väldigt trötta efter dom 17 timmarna i bilen :P


Detta stället hade vi kollat upp på googlemaps och jag såg fram emot att fota där. Så tråkigt att det skulle vara helt grå och tråkig himmel just då ;o





Vi stannde vid en stor glaciär och fotade. Var väldigt häftigt faktiskt, men det var svårt att få det så bra på bild som det såg ut på riktigt :P








Sedan började det regna massa och vi hittade en regnbåge :)) Här ser man slutet på den också, men det fanns ju ingen skatt där ;o
Efter detta kunde vi inte göra några stopp mer på vägen eftersom vi hade lite bråttom så vi inte missade den sista färjan.

Ännu en gång. Underbart vackra bilder. Jag vet inte vad jag ska säga det är så otroligt vackert!

Åhh regnbågen! Vackert !!!

Fina bilder! Vad roligt att få fånga regnbågen! :)

Häftiga vyer! :)

Älskar dina bilder! Man bara måste stanna upp och titta på alla en i taget. ^^

Även här var det fina bilder :)

Vad har du använt för objektiv på denna resa?

Superfina bilder! :) Gillar speciellt den tredje.

Vill också till Norge, ett av de finaste landen ju.

Helt fantastiska foton!!! Vilken inspiration!

Blir så sugen på att åka till Norge och dess dramatiska landskap.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: