30 Maj 2012

Vaknade till ännu en fin dag i Geiranger denna morgonen. Vi åt frukost och gjorde oss i ordning för en dag uppe i bergen. Vi började med att åka upp till Ørnesvingen. Det är en utsiktsplats som ligger typ högst upp på den sicksack-vägen som man sett på några av mina tidigare bilder jag lagt upp härifrån. Typ precis ovanför våran camping. Jättefin utsikt som vanligt :))
 

Inzoomad bild på "De syv søstrene" som är sju vattenfall med fallhöjd på 300m.
 
 
Här över är två stycken panoraman. Den översta är från den "plattformen" man kunde gå ut på och den understa är från vägen där vi parkerade bilen. Klicka på dom för förstoring.

Otroligt vackert!!!

Vackert :)

Hej, jag har letat och kollat runt en massa på olika objektiv till Canon, men hittar inte så mycket som intresserar mig tyvärr. Jag använder mig inte av photoshop och vill istället hitta något objektiv eller något filter som gör att mina bilder blir väldigt levande eller snarare overkliga. Jag vill att de ska se redigerade ut på något sätt, som på dina bilder från Norge, älskade dom!
Skulle du kunna ge mig lite tips på objektiv och filter? :)
Tack på förhand!

Helt underbart vackra bilder som vanligt, det ser ut som ett sagolandskap verkligen. Man blir riktigt glad när man ser dessa bilder.

oj så vackert! där skulle jag vilja vara också :)
ja precis, övning ger färdighet eller vad det är man brukar säga :)

Så sjukt fina bilder :D

spektakulära bilder,verkligen. Har du använt dig av något slags filter, typ lee filter? Eller något annat för den delen. Ha annars en fortsatt trevlig kväll. :)

Fina bilder :)

^
|
|
|
fina bilder! okej, tack för tipset! :))

Hej, mitt namn är Jennifer Nilsson och jag jobbar som skribent hos webbtidningen Foto För Alla :) Jag skickade ett mail till dig tidigare idag, men då jag inte fått svar ännu vill jag bara se till så att du verkligen fått det? Tacksam för svar! Mvh

Gud så härliga bilder! :D du har verkligen fått ett djup i dom!

Hejsan,

Bra blogg med många fina foton!

Mvh jakke


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: