<3

Varit lite seg här dom senaste dagarna. Har inte fotat några nya bilder på ett tag och har inte redigerat fler från Norge-resan. Är så trött efter jobbet på dagarna, så har inte orkat :P
Lägger upp en bild som jag redigerade om för några månader sen för att ha som bakgrundsbild, men som jag aldrig la upp här.
 

Wacker bild :)

Jättefin!

Fin bild! :)

Åh vad fin! :)

Helt underbart fin!!!
Du är så grym

Magisk bild :)

Den där bilden är den finaste jag har sett på länge! :)

Bilden är så fin :D

Anonym

gud vad fint! kan du inte göra ett inlägg om hur du redigerade den och vilken inställning på kameran? skulle va så kul om du gjorde det!

Svar: Jag kan inte beskriva hur jag gjort denna bilden eftersom det var så längesen jag gjorde den och jag satt med den ganska länge, la till saker och tog bort hela tiden, så jag kommer inte ihåg. Men stjärnorna, norrskenet och solstrålarna är penslar till photoshop. Sedan massa lager med färger och sånt.
Johanna Fåglund

Åhh, vad fin :)

vacker bild!

Gud vad fin och mysig bild. Ser ut som en saga. :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: