Slottsskogen igår

Igår åkte jag och Tobias till Slottsskogen och gick runt där lite. Vi började med att gå till utsiktstornet. Har vart i slottsskogen hur många gånger som helst, men har aldrig vart uppe där :P Var ganska jobbigt att ta sig dit eftersom det var så mycket is på vägen och det var uppförsbacke hela tiden, men vi klarade oss utan att halka :P Sen fortsatte vi gå runt i slottsskogen en stund. 
Det var ganska tråkigt väder och grått, så vi fotade inte mycket, men här är fyra bilder iaf..


Lite jobbig backe :P


Från utsiktstornet. Tagen med Tamron 10-24mm och sedan beskuren. (klicka för förstoring)



Blev ju jättefina bilder. Haha den backen såg inte ut att vara något att leka med :P Ett steg fram, två bak kan jag tänka mig :P

åh, den på den röda knoppen va fin!

Älskar den sista bilden, så himla fin! :D

Väldigt fina bilder :)

Vilka härliga bilder!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: