Ny design åt Tobias

Idag kom min älskling hit igen :)) Nu ikväll gjorde lite nytt åt hans blogg. Blev väldigt nöjd med det, så jag tänkte visa en bild här :)) Tycker också att ni ska gå in och kolla på hans bilder (Speciellt macrokategorin). Klicka här för att komma till hans blogg.
Nu ska vi åka till ICA och köpa glass :D


Den översta är före och den under efter. Det är jag som gjort båda designerna, men sist jag gjorde hade jag inte så många av hans bilder på min dator.
Fick en fråga medan jag höll på med denna om jag gör designer åt andra. Tyvärr gör jag inte det eftersom det tar sån tid.

Himla snyggt vart det! :)

Sanna

Hur gör man en snygg framsida på en blogg? :)

Nya headren blev mycket snyggare, han får visa upp mer av hans bilder:)

snygg ! , synd att du inte gör åt andra :'/ , eller är du säker för vi skulle behöva en ... ?

aja emm.. skulle du kunna tänka dig göra en almän desingn annars ...? , som alla kan ta ? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: