Macro och solnedgång

Tänkte lägga upp fler bilder från igår när jag var ute och gick. Gick till Askim och stannade där i nästan en timma tills solen försvann.
Jättekul med alla besök och kommentarer jag har fått nu också :)) Hade över 1400 besök igår ;o





Det var på denna snöklumpen som jag fotade macrobilderna.


Skulle testa att fota med stjärnfiltret, men jag tappade det i vattnet.. Jag tyckte det blev bra även om filtret var blött :))


Och utan filtret.. Dom fina molnen som var där när jag kom dit hade försvunnit efter jag fotat klart macrobilderna :P



Närbilderna har jag fotat med Tamron 90mm 2,8 macro och dom andra har jag fotat med Tamron 10-24mm, förutom den sista som är fotad med 50mm 1,8.

sv; jaha, men kan du inte fota upp det? :)

Magnifico! ;)

WOW!!! Vilka bilder!!!! Vad har du för kamera?

Så vackra bilder! Inspirerande:) Fast idag blir det interiör fotografering för min del. Ha det gott:)

Kram Susanne

åh, vilka vackra bilder:) Fina färger och jag älskar macrobilderna:)

Sv: Varsågod!

åhh va fint!

G R Y M T fina bilder!!

GRYMMA BILDER!!!!! :O :D

Ha en superfin kväll!

Snygga bilder. gillar verkligen ljuset! Byta bloglovin?

Gud så underbart vackra bilder!!

Underbart vackra bilder !

Vackra bilder :)

Superfina bilder! =D

Dö snygga bilder :D - Som vanligt ;)

Vilka underbara bilder!:D Alla är SÅ vackra, både macro och de på avstånd! Och jag håller med, det blev ju superfint fast du tappade filtret, dropparna gjorde nog det där "lilla extra" på bilden!:D Så härliga färger och former!:) Har du använt stativ förresten?



Svar: Mm, lite redigering kan göra otroligt stor skillnad!:)

ÅH så fint! :)

Grymt fina bilder !!! :):)

kram !

Otroligt vackra bilder:)

Åh herregud vad duktig du är på att fota! Bilderna på snöflingorna var ju jättefina!! :D

Ha en najs kväll! ;D

Fin blogg! :)



Var gjärna med och tävla om att bli dagens blogg hos mig :)



http://ebahsfoto.blogg.se/2012/january/dagens-blogg.html



Kram Ebahsfoto :)

Helt sjukt vad fina bilder! :D

Wow vilka fina bilder :)

SHIIT VA SNYGGA FOTON !!!!!! :D

SV: Okej, det var ju lite smart så slipper man göra flera bilder i olika storlekar :P Men märker du om det blir sämre kvalité på bilderna lr om det bara är en "myt" :P

Hej! kollat igenom din blogg och du är otrolig begåvad när det gäller att fota & sminka! :) kram Jenny

Hihi<3

Jäklar va snygga foton! WOW!

Vilka überbvackra bilder. Kan ha missat att läsa men vad tog du solnedgångarna med för objektiv? Blir lite inspirerad att skaffa ett makroobjektiv nu känner jag :)

Trevlig söndag.

OJ, vad vackra bilder! Älskar vatten och solnedgångar, och snöflingorna var grymma!! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: