Glitter

Förra veckan fick jag hem lite glitter som jag hade beställt från Ebay. Jag älskar att ha glitter på mina naglar! Jag fotade mina naglar igår och tog lite bilder på allt glitter jag har också :))


Såhär ser mina naglar ut just nu. Blev inte jättenöjd med det, så kommer nog göra om det imorgon igen :P Ser ganska bra ut på bilden, men det blev lite för mycket svart tycker jag.

Såhär hade jag det förra veckan. Det blev jag väldigt nöjd med. Har målat likadant nu på mammas naglar förutom stjärnan :P

 

Här är nästan allt mitt glitter. Har några burkar till med silvrigt och vitt glitter.

Dom tre första är från Makeup Store. Dom heter Virgio, Luna och Scorpio (älskar verkligen Luna, det turkosa). Burkarna nere till vänster är från Panduro och resten är köpt på Ebay.


Riktigt häftiga bilder, och naglar! Gillar de rosa speciellt. Fattar inte att du har tålamod att pilla med sånt där.



Sv: I know, right? Göteborg är fint annars, men den här vintern har verkligen inte varit skoj.

åhh va syggt!

du var riktigt duktig på detdär du, fin blogg också!!

Gud vad snyggt! Men hur gör man? Alltså hur håller man glittret på plats när man målar på överlacket? :)

skit snyggt! vart kan man beställa glittret ifrån?

förutom ebay?

Skit snyggt :)

Snyggt med glitter på naglarna! Hur är det med dig då? :)

Skitsnyggt, var har du köpt ditt andra glitter?

Snygg blogg! :-) Är det lösnaglar eller riktiga naglar? Grymt snygga iallafall! :-)

fett snyggt! :)

fint !

Så lite så :)

Grymt snygg o härlig blogg!



Allt bra med dig? kram

gud vilka fina naglar:)

snyggt med glitter! :D

sv. så söta :D

svar: Tack själv! :D

Sv. Det var så lite så =)

vart har du köpt de andra som inte du skrev?:D

Snyggt :)

Sv; Jaha okej.. skulle det kunna ordnas på nåt sätt? Jag kan betala ifall det behövs ;)

okej:D

Sv; Vad kostar det då? :)

Bor i Stockholm... :/

Jättefint! Tänk om man kunde låta bli naglarna o låta dem växa lite... ;)

Natta

Jätte fint!

Kan du inte göra en video eller visa i bilder hur du gör? :)

Shit vad snyggt! har ju faktiskt lite glitter hemma. Kanske provar att göra något kreativt :)

Wow snygga!

snygga naglar

verkligen jättefint. skulle du inte kunna göra en steg-för-steg hur du gör? skulle va kul att veta :)

skita snyggt :D skulle själv vilja ha så :D

Riktigt snyggt! Gillade den rosa väldigt mycket. Kan du inte ta bilder & skriva hur du gör? Skulle vara kul :) Kram

Vart köper du ditt glitter ifrån?
Ska det vara någon speciells sorts glitter man använder till naglarna? :)
Tack för all insperation!!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: