Frost

Jag var ute och gick idag som jag skrev i ett tidigare inlägg. Gick bort mot Askim. Hade bara tänkt svänga in på Askimsbadet och fota nån bild vid havet bara och gå vidare, men jag fastnade där med mitt macro vid all frost. Så jag kom inte längre än så :P Fast det är ändå ganska långt att gå dit, lite jobbigt när det var is på vägen överallt.
Här är en bild så länge, fler kommer upp imorgon :))


Objektivet jag använt är Tamron 90mm 2,8 macro

Fantastiskt vackert! :)

såå fin bild!!!!

hur får du de så klara och så nära?

superfint :)

Vilken härlig bild!



Ta hand om dig.

finfin bild :)

just ja, jag kan kolla in ebay tack för tipset :)

Godmorgon! Du hamnade direkt på i min flik favoriter. Jag såg direkt att i din blogg kan jag få massvis med inspiration!!! Vilka bilder!!!!

Här kommer jag titta in ofta! Önskar dig en fin dag

hejhej! hittade nyss till din fina blogg. :) har kikat igenom några av dina foto kategorier bland annat "djur". Måste säga att djur bilderna vär verkligen JÄTTE bra, älskar dom! :D

Vad du fotar fint, du har en gåva

WOW WOW WOW !

Du är riktigt duktig på att fota! :)

snyggt!

Gud så fint!

mysig blogg du har :)

Vilken underbar header du har!

Och jätte fin bild.

Måste bara säga att dina bilder är såå otroligt fina och inspirerande!! :)

sv: ja det är otroligt vackert! ångrar verkligen att jag inte gick ut igår.. nja, det låter nog som du får söka dig högre upp :)

sv: Så lite så ;)

Vad cool bild! =D

Jättefina bilder :]

GRYMT FIN BLOGG OCH FINA BILDER HAR DU I DEN MED :)

kram

hej vill du tjäna pengar på din blogg? Man tjänar jätte mycket och jag ljuger inte! Direktlänk till mitt inlägg: http://amandasfoto.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-pa-din-blogg-2.html#



Kram! :)

wow, gud va bra fotat!!

Fin bild!

sv; jaha, hur fick du bilden så skarp då? :) Jag har jättesvårt att få den att fokusera på rätt när jag har makro. (manuell-fokusering)

Hej du! :) Nu är det så att jag har en tävling i bloggen om ett par converse i samarbete med ett företag! Vinnaren lottas så alla har lika stor chans. Hoppas du kikar in! Kram



http://awagardi.blogg.se/2012/january/tavling.html



(förlåt om du inte vill ha reklam!)

Otroligt fin bild med vackra färger (:

åh, så vackert:)

Jättefin bild, otroliga färger! Har funderingar på att köpa ett macro objektiv men är lite osäker på om jag skulle använda det så mycket...

Så härlig bild. Du är jätteduktig.

Jag måste bara säga: GUUD vad fint du fotar!!! Jättefina bilder verkligen! :) Dog lite smått av dina bilder...

Gud så fint!!

Hjälp mig! skulle gärna vilja ha din åsikt, det tar bara en minut att slänga in en kommentar, tack! :D

http://sallyannie.blogg.se/2012/january/profilbilds-problem.html#comment

Är det där objektivet bra för at komma nära? :D

HERRE GUD! OMG; så snyggt!!!

Så grymt snyggt!

HImla fint :)

Så läckert!

Riktigt häftig macrobild! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: