Dazzling Ocean

Mina naglar som jag målade för någon dag sen. Använt Isadoras Dazzling Ocean, glitter från Makeup Store (luna) och resten har jag målat med akrylfärger. Blev väldigt nöjd med detta, glittrar fint i verkligeheten också :))

Måste ta mig iväg och köpa lite lösnaglar, har ju den där trevliga ovanan att jag biter på naglarna när jag är nervös, uttråkad m.m. Det är verkligen inte snyggt! :P



Jag har ingen aning hur den är gjord då jag använde en gratismall och sedan gjorde om den så den var mer mig tyvärr :( men sök på google så finns det säkert tror jag har sett det någonstans.

Jasmine

Riktigt snygga naglar!!! Sjukt fin blogg du har också :)

Ha det bra!

så tjusigt :)

Jävligt snyggt.

Måste bara fråga, hur funkar det med att måla naglarna med akrylfärger? Håller det som vanligt nagellack eller är det topplack på som gäller? :)

SV: Låter ju som en bra affärsidé det :)



Okej tråkigt att det ska vara så :(

Riktigt snygga!!! Blir lite sotis ;)

va snygga de blev:)

fin blogg följ gärna min på bloggving

http://mosansliv.blogg.se/

Men gud så snyggt!

sv. okej, men varför får jag inte till dropparna? ;)

åh vad fint!

Svar;

Jo det kan jag nästan förstå. Akrylfärg är väl lite mer lätthanterligt än ett nagellack. Måste prova det någon gång :)

helt underbara naglar ju!

Riktigt snygga, har börjat gilla turkost mer & mer.

God damn vad snyggt! Vad duktig du är! Och vad glad jag är att jag hittade hit :) Tycker om att utsmycka mina egna naglar, men har för det första inte så långa som jag skulle vilja och sen inte skillsen som behövs :) Men nu kan jag få lite inspiration och fortsätta greja på på min nivå :)

Riktigt tjusiga :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: