Bokeh

Var ute och gick i Änggårdsbergen några timmar idag. Trodde inte att jag skulle hitta något kul att fota, men det blev en hel del bilder ändå.. Med massa bokeh :))


Det hängde isdroppar på typ alla träden :P







Åh vilka fina bilder!

Fiiiina bilder :)

super duper fina bilder verkligen!

Magiskt vackert !

Massa fina bilder! ^^ Härliga färger!

Man vill helst äta upp dem =) fina som vanligt.

vad vackert

Nästan magiskt

Ha en fin lördag

Otroligt fina bilder!!

åh, älskar bokeh!

Super fina bilder! vad använder du för objektiv ? :D

Svar till Jasmine:

Tack! Jag har använt Tamron 90mm 2,8 och Nikon 50mm 1,8 till dom här bilderna

bilden i mitten, med supermycket bokeh var verkligen jättefin!

G R Y M T fina bilder!

Wow, jag avgudar dina bilder, hur får du dem så snyggt?

Fan va grymt sjukt fina bilder du tar, fan va avis man blir. Tycker själv att jag tar ganska bra bilder på saker men när man tittar på de du fotar så är mitt inte så bra haha.

Har du några bra tips på fotografering?,själv har jag en Canon EOS 550D :D

Vilka magiska bilder du tar! Jättefina! Framkallar du dina bilder och hänger upp dom? Om inte, DO IT! :D

Wow, otroligt vackra fotografier, helt underbara!

Super fina bilder:)

hur får du så snyggt ljus och bokeh på bilderna som är längst ner, typ de 4 sista? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: