Bokeh II

Här är lite fler bilder som jag fotade igår när jag var ute i Änggårdsbergen.







Blommorna är visst lite tidiga i år ;o


Ser ju ut som att ni har vår? :D

Sjukt fina bilder! :D

aw fina bilder!

shit vad fina bilder!

Jasmine

Riktigt fina bilder!! Som alltid :)

Gud va fina!

Har du några tips på hur man kan redigera bilderna i photoshop?

Jätte fina bilder :)

Cia

Du är grym på att fota. Hoppas det inte gjorde något att jag länkade till din blogg på min facebook? :) (kanske borde frågat först?!) Fler ögon måste få njuta av dina bilder :)

Frida

Hej! Skitfina bilder! Vad har du använt för objektiv och ev. filter?

sjuukt vackra bilder! :D

supersnygga bilder :)

Den första bilden är såå vacker! Och Hortensian är vacker...den är så vacker att få fotografera med sina söta torkade blommor! Den är nästan finare i torkat skick än de riktiga blommorna! :O)



Jag har tittat på dina andra inlägg och jag är så avis på all snö du har där du bor. Så vackra bilder du skapat med all bokeh! Superfint!

Hej, vad har du använt för objectiv till "närbilderna", dom på blommorna osv? Samt rekommenderar du det?

wow säger jag bara, underbara bilder:)

Jättefina bilder du tar!

Fina!

Superfina kort ! :)

Vad duktig du är på att fota :)

fina bilder :)

Fina bilder :)

Vackert!

Va fina bilder!

Sjukt snygga vinterbilder!

Alldeles magiska bilder, vilken inspiration för en amatörnybörjare som mig.

Tack för att du delar med dig av både bilder och tips.

Hej fina, Titta gärna förbi min blogg om du är intresserad av Spotifys framtid. Kram

Den sista bilden va jättfin, lite mystik över den! :) Jättefin blogg!

Riktigt vackra bilder:)

Du är verkligen grym !


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: