8-9 Januari

Ungefär 7 timmar tog det att åka upp till Sälen härifrån. När vi var framme åkte vi och hämtade våra skidor typ direkt. Vi hade bestämt att åka lite första dagen också, men det blev bara en backe eftersom klockan var ganska mycket.
Dagen efter var vi i backen tidigt och då blev det lite mer åk :P Jag hade inte med mig kameran då, så bilderna från den dagen är tagna med mobilen. Började snöa en del på eftermiddagen och högst uppe på berget blåste det massa, så det kändes som spikar i ansiktet.
Här är några bilder från dagen vi åkte dit och första dagen i backen.. (Alla är fotade med mobilen förutom den på månen som är fotad med min Canon G9)






Fler bilder kommer imorgon... :P

Älskar bilderna, solen skapar verkligen ett fint ljus!

Awsome! :D

Vilka superhärliga bilder från er tripp :)

Oj, oj, oj - är djupt imponerad!

Du tar fantastiska foton!!

Vilken inspiration :-)

Skall strax själv upp till Sälen - är så sugen på att fota.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: