12 Januari

Jag mådde sämre och kände inte för att åka skidor. Det gjorde ingen av oss, så det blev en dag utan skidor.  Jag och Tobias åkte ut och fotade någon timma innan solen försvann. Var härligt att vara ute och fota. Mycket mer än så hände inte den dagen :P






Tobias tog en bild på mig när jag fotade :P Tog nog den bilden här under då.




Skulle klättra över en snöhög, men det var inte så lätt när man sjönk ner i snön och höll i kameran. Blev kallt om handen ;o



Solen blir ganska fin med bländare 29 :))

Och en bild på oss två :))

På kvällen fotade jag lite utanför stugan, men batterit på kameran tog slut efter en stund.


När vi kom in igen drack vi varm choklad och spelade kort :))

Mysigt !!

Vilka fina bilder, gillar den du fotat på tobias där på snöhögen :P

Åh en sån mugg ska jag köpa har sett den massa gånger och är helt kär i den! ;)

men riktigt fina bilder!

åh, vilka härliga vinter bilder:)

Fina bilder!

din blogg är otroligt inspirerande!

finfina bilder! vart är muggen köpt?

Vilka otroligt härliga bilder :)

härligt med en blogg med så fantastiska bilder! :D

Hejsan var med i min lilla men stora "dagens blogg" läs reglerna så blir nog allt bra! Hoppas du vinner,,,

Vackert!

Underbara bilder :)

Jätte härliga vinterbilder! :)

Helt underbara bilder! :D

Åh vilka underbara bilder! Så otroligt vackert!

Det var så lite :)

Jättehärliga bilder! Vill också ha så mycket snö. :)

Ehm, i några dagar i alla fall, så jag kan fota.

Vilka otroligt vackra vinterbilder :)

åh va fina bilder :)

Härliga vinterbilder!

En sån där kopp skulle jag köpa förut, nu hittar jag den ingenstans. Vet du vart den finns att köpa?Jättebra blogg, Du har nyss fått en ny läsare!

Haha cool mugg, vart har du köpt den`?

Härliga bilder!

Härliga bilder!

Var har du köpt muggen? den var asball :'D

SV: sjukt fräck, vad ska man söka på då? objektivmugg? :P

Vart har du köpt den där muggen?!:D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: