10 Januari

Var ute i backen hela dagen igen. Denna gången åkte vi bort mer åt vänster om man kollar på pistkartan över Lindvallen om man säger så :P Finns inte mycket att skriva om dagen. Jag hade iaf med mig min Canon G9, så det inte bara blev mobilbilder i backen (bara den första bilden här under är tagen med mobilen).
På kvällen gick vi ut lite i snön och jag tog lite bilder med Tobias kamera..


Viktor hade gjort en liten vurpa. Tyckte skidan landade fint i snön :P

Det var fint när man kom upp med liften till toppen :))




Några timmar senare var det ännu finare där uppe :P


Det var iskallt där uppe för det blåste så mycket. Man fick att täcka hela ansiktet med halsduken och skidglasögonen :P


Och en bild från kvällen :p

du har fått en award i min blogg :)

Åhh så härligt !!

Härliga bilder, ser ut att ha varit en fin resa :D

fina och härliga bilder :)

fina bilder:)

Hejsan!



Jag har en foto tävling på bloggen där du kan vinna en valfri vara från uffes saker och ting.



Låter det intressant? Kika in här då!;

http://crossthehills.blogg.se/2012/january/utkast-jan-17-2012.html



Vore kul om du ville vara med!



Mvh Jessica


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: