Ritplatta

Jag gillar att rita och brukade göra det ganska mycket på papper förr, men tröttnade lite på det. Så idag köpte jag en ritplatta :)) Kände för att testa på någonting nytt. 
Har suttit nu ikväll några timmar med en bild. Jag lånade en lineart härifrån. Jag ritade egna linjer, målade sen i med färg och till sist skuggade jag. Har aldrig gjort någonting sånt här innan och hade ingen aning om hur man skulle skugga och sånt, så jag bara gjorde nåt. Linjerna är lite darriga också, men jag tycker faktiskt att jag lyckades bra för att vara första gången :))
Använde Photoshop CS5.





Jättefin! :)

Jättebra ju ! Du kommer bli grym på det där !

Shit vilket arbete! Riktigt bra för att vara första gången med en ritplatta :D

Svar: Det tror jag det! Varsågod :) and keep on rockin'! ;D

Wow, vad duktig du är! :D

fin!

snyggt det blev:)

Riktigt bra jobbat! Du borde vara stolt:)

Riktigt snyggt! Är det något som du inte kan göra :P hehe

Hej !

Har en foto tävling på min blogg, du har väll inte missat det?

super enkelt att delta, du behöver bara lägga upp bilden på din blogg.. läs mer här:

http://linazfoto.blogg.se/2012/february/tavling.html



Kom ihåg du kan inte mer än försöka !

KRAM LINA ! <3

Riktigt snyggt! :D

Gud vad duktig du är! :)

Bra förstaförsök! Den kan du vara nöjd med!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: