Kall morgon

Var en fin soluppgång imorse när jag vaknade så jag fotade lite från mitt fönster. När jag gick ner i köket såg jag att det hade blivit en liten frostfläck på fönstret där. Blev sådär på samma ställe förra vintern också när det var jättekallt ute :P Så jag stod där och fotade den en stund med mitt macro.
Ikväll ska jag åka till Pernilla och spela lite :)) Det blir kul!

Gillar inte bakgrunden så mycket, men det är ett hus där i den färgen.
(blir väl bra på nån bild, men vill inte ha så på alla :P)






Har använt Tamron 90mm 2,8 macro till bilderna (utom den första) och på några av bilderna har jag haft närbildsfilter +4.

vackert !

sååå himla snyggt!

särskilt den sista!

Lisa

Kan inte du berätta hur du tar frost bilderna? :)

Tack! :)

Sjuukt fint !

åh, otroligt vackert. Så fina bilder på frosten:)

Jätte fina bilder =)

Jag ska skriva ett inlägg om bloggar jag följer och eftersom jag gillar din blogg undrar jag om jag skulle kunna få låna den näst översta bilden till ilägget? Det kommer alltså vara en bildlänk till din blogg. :)

Dina makrobilder är så underbara!

skitsnygga macro bilder :D:D

Anonym

Varje månad sammanställer jag 20 frågor - fria att kopiera & besvara i din blogg, ett sätt för dina läsare att lära känna dig bättre! Se här: http://beciell.blogg.se/category/20-fragor.html

Så snygga bilder!

Vart jätte bra bilder!

Riktigt fina bilder det där!

Läckra bilder!

Skärpan är på topp!

Fint,Vad är det du har fotat för att det blev sådär?:)

fett fina frostbilder! :D

Jättefina bilder!

WOW, vilka coola bilder!!

Vilka otroligt fina bilder. Som alla andra säger. Måste även säga att jag älskar din header ! :D Hur snygg som helst!

Underbara bilder!:D Jag har hela vintern velat fota frost, men jag har inte hittat fina mönster plus att det har varit så iskallt ute, men det där blev ju perfekt!:P Jag vill också ha frostfläckar på mitt fönster!;) :D Men verkligen jättefina bilder, härligt när man kommer riktigt nära!:)

Guud så snygga bilder! :D

Så vackert :)

coola bilder! :)

Riktigt coola bilder! :D

så snyggt

Oj, vilka fina bilder du tar :)

Ballt! :)

vad kostade det macro objektivet:)?

Oj, det där var något jag aldrig sett förut! Jättehäftigt! :D

shit vilken fin blogg!!

Snygga bilder, vad har du för kamera :)?

Riktigt läckra bilder! Vad duktig du är :)



Kika gärna in vår nystartade hälsoblogg som skrivs av 3 hälsopedagoger/personliga tränare!

http://weryimportantyou.blogg.se

vilka fina bilder :)

Underbara isbilder.!

Riktigt fina bilder =)

Underbar blogg :)

allt bra med dig?

riktigt fint!

Vilka fina! Mysig header förresten. :)

Fina bilder!

Jäklar va coola bilder! :D kram♥♥

sjuukt snygga bilder!

Supersnygga foton!

Vilken kamera fotar du med? :)

Kram!

Coola bilder :)

Första bilden är inte fy skam och dina bilder på frosten är helt fantastiska. Jag är så imponerad att jag knappt kan tro att det är möjlighet att skapa något så fint. Ta åt dig av allt beröm du får, du är värd vart enda ord.



Kram

jösses, fina! // emelieelisabeth.com

Gud så vackra bilder!!



vackert!

sjukt fina bilder! :D

Jättefina bilder!!

riktigt coola bilder!! :D

fint!

så jäkla vackra bilder måste jag säga! Super snyggt!

va med i veckans blogg

Sjukt snygga bilder!! :D

mycket fina och skarpa bilder! :)

Jättefina bilder! :)

fina bilder :D

Har du lagat headern själv? för den är jättefin!

Fina bilder också :)

Vackra bilder!

Fina bilder:)



Allt bra?



kram Frida

Underbara foton!

Jätte vackert!!!

Åh vad fiiiint du gör<33

Åh herregud! Hur kan du ta så fina bilder?! :)

Wow vilka coola bilder, as snygga!

Riktigt fina bilder!! :)

Skit fina bilder ! :D

fint! hade inte suttit fel med ett macro

Jätte fina bilder!! Hur har du det? :)

Sjukt fina bilder!

riktigt fin blogg, kramar från mig!

Wow, älska sista bilden!

Otroligt fina bilder! :)

Heejsan,Vilken fiin blogg du har :)

du kanske skulle vilja bli vinnaren i vår fototävling i vår blogg? och få massvis med länkar och kunna få något av 100 besökare extra? :)

då är det här rätt tävling för dig en enkel och fin bild är det enda du behöver göra för att kanske få chans på detta ;)

besök gärna vår blogg och se vad du tycker om den och kanske delta på denna stora tävling som vi har igång nu med fina vinter bilder, som vi ser att du har på din blogg! (:



http://sosweetie.blogg.se/2012/february/fototavling.html

Galet fina bilder!

Freja :)

Superfina bilder!

vilken fin blogg, snygga bilder.

kolla gärna in min blogg där jag skriver om min mammaledighet och min flicka Eya.

kram

Väldigt vackert!

Fina bilder! :D

Hur fotade du dom??

Åh så härliga bilder! :)

Vilka sjukt snygga bilder! :D Det är precis sånna bilder som jag tilltalas av! Närbilder med en REN bakgrund! Vad många gör fel (enligt min smak) är att de är en extremt rörig bakgrund, och när den bli oskarp blir den bara ännu värre...



Hur som helst! JÄTTESNYGGA bilder! :)

oherre! Vad fina foton. Och din design är väkdigt fin! <3 :)

allt bra idag? kraam

FINT!!!

Gud så fint <3

hejhej, vilken fin blogg du har, och vilka otroligt fina foton du tar :)

Oj, vad coola bilder! :D

Åh guuud va fina bilder! Wow!

Otroligt fina bilder :)

läckert!

Amanda Stenman

Urhärliga bilder! :D

Coola bilder ,haft en bra dag?

underbara bilder!

vilka otroligt fina frostbilder!!

Sarah

Sååå jävla nice blogg azzå <3

Fin blogg! :D Och gud vad fina bilder du tar! :)

Gud vilka häftiga bilder! En av anledningarna till att jag vill ha ett macroobjektiv! ;D

Fina bilder! :)

såå fina bilder :)

grymt fina ! :)

älska din header.

jättefina bilder och älskar din header!!

ååå vilka häftiga bilder!!

Härliga bilder. Vackert med de blå tonerna i kontrast till de varma orangea!

Gud så snyggt!:)

Riktigt grymma bilder! :)

Härliga frostbilder :D

Vilka mönster :)

Sjukt snygga snöflingebilder. Måste testa ta några jag med :D

den första bilden!! HUR HÄRLIG SOM HELST!!! :D

Grymma bilder,ser riktigt proffsigt ut! Så duktig du är på att fota! :D

Jattefina bilder :-)

herregud så underbara bilder!

riktigt coola!!

Läckert!!

Vackra bilder :)

Underbara bilder!!

Gillar värkligen din blogg!!

/johanna :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: