Härlig dag

Tobias var hos mig i helgen och i fredags när det var fint väder tog vi en promenad. Jättehärligt var det, kändes som att våren var på väg :)) Vi åkte först till hamnen inne i stan och gick därifrån till Älvsborgsbron och en bit längre bort. Vet inte riktigt var vi hamnade, men vi hittade en buss till slut som vi åkte med till Frölunda torg och sen hem. Kameran följde ju också med såklart ;P







superhärliga bilder ! :D

Vackra bilder!

Åh vilka fantastiska bilder!

Riktigt vackra bilder!

superfina bilder! speciellt på svanen :)

Hoppas du haft en bra helg :) synd den är slut redan och man måste sitta åter igen ensam och vänta in veckans alla tråkiga måsten :(

Svar:

Ja min har vart toppen :)

vad spännande, vad är de för utbildning?

svar:

oh vad kul ju, blir de som extrajobb eller kommer du ha de som heltid?

Svar:

Då håller jag tummarna att du kommer få jobba med de heltid inom kort :)

Den näst sista bilden var jättenajs :D

Otroligt vackra bilder! Och vilken fin bro!

Gud så fina bilder. :)

Super härliga bilder! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: