Gul

Idag åkte jag och Tobias ner mot Kungsbacka för att fota ett vattenfall. Det hade frusit till is (som vi redan innan misstänkte att det gjort :P), men det var ändå häftigt att se. Var väldigt stort också. Bilder från det kommer en annan gång.
Fick igång photoshop idag utan att datorn stängdes av så jag redigerade en bild lite snabbt som jag fotade i tisdags. Inte för att jag behövde redigera mycket (bara skärpa och kontrast), men ville lägga in min namnstämpel på bilden också. Fler bilder från i tisdags kommer också en annan gång. Det är väldigt jobbigt att sitta vid denna datorn nu när den är så seg och allt. Kanske blir en ny dator i helgen.


SV: Idag har jag varit med mina girls. :)

Vad händer imorgon?

kram

Vad fin blogg!

kört igång med veckans blogg! kom in och anmäl dig! :)

ÅH, jag måste berätta! Jag och min lillebror surfade runt ikväll. Han är fotointresserad och letar efter en kamera. Han visade en sida med fina bilder, någon bilddagbok. Där var du med!!! Coolt! Tittat på dina bilder ikväll. Han tyckte med de var så fina. Ville bara berätta det ;)

Fin :)

Grymt fina bilder och blogg!

Har en ny förebild. :)

Vilka underbart fina bilder du har på din blogg! :)

Fin bild :)

Otroligt vacker bild:)

svar: Nej jag firar inte längre. Gjorde förr men har tappat det lite.

Väldigt läcker bild! Du är verkligen duktig.

Kram

Riktigt snyggt! okej, vad blev det för dator?

Sv; Okej! ;)



Otroligt vacker och fin bild!!! :D Det var så fint när den var gul :D<3

Hej Johanna ! Gör du designer eller skulle du kunna hjälpa mig ? Förresten, skulle du kunna lämna en kommentar på dom senaste bilderna jag har tagit ? Skulle betyda mycket ! :) Kram



http://olssonlaursen.blogg.se/2012/february/vinterfoton.html

Så lite så :D

Fin blogg du har där!:)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: