:))

Efter vi hade fotat vattenfallet förra fredagen stannde vi två gånger på vägen tillbaka och tog lite bilder för det var så fint. Först på ett ställe vid en sjö där det fanns massa svanar, fast dom simmade iväg när vi gick ner till vattnet :P Och sedan vid en åker som jag inte kunde låta bli att stanna vid. Efter det åkte vi till Freeport, men hittade inte så mycket där. Det var en bra dag iaf :))




Gud så fint !

Var gärna med i min tävling "Veckans Blogg"!

Jag väljer ut vinnaren imorgon kväll :)

Lycka till!

Kram! :)

http://tjeejenbakomkameralinsen.blogg.se/2012/february/avslutas-imorgon-kvall.html#comment

skulle du kunna hjälpa mig lite med det här hela objektivsaken ? ;)



http://olssonlaursen.blogg.se/2012/february/hjaaaalp.html

svar: tack så mycket ! :)

jätte vackra bilder:)

Find bilder! :)

du är så grym på att fotografera!



vad hade du för kamerainställning på sista bilden? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: