Dumma dator!

Har lite problem med min dator ;o Det första problemet är att internet försvinner då och då och ibland kommer det inte tillbaka på några timmar. Den hittar vårat internet, men det går inte att ansluta av någon anledning. Sjukt störande! Har vart såhär i över två månader nu sen vi bytte router. Har skaffat en ny router nu, så får se om det blir bättre. Fast så har det dykt upp ett nytt problem för ett tag sen som blivit värre nu. Det är att den stänger av sig när den tycker den gör för mycket ;o Har varit så lite ibland bara innan, men idag har den stängts av 4 gånger och flera gånger dom senaste dagarna. Kunde inte gå ingenom mina bilder som jag fotade igår eller starta photoshop. Får se om det blir en ny dator snart. Hade vart kul med en ny dator, men vill egentligen inte lägga ut pengar på det, fast det verkar som att min snart kommer dö helt. 

Får bli en gammal bild idag igen bara för det.
Denna fotade jag i juni 2008 i Grekland med min Canon Powershot G9.
Blev jättenöjd med denna bilden (och är det fortfarande). Hade lärt mig inställningarna på kameran bara nån månad innan, så var typ helt nybörjare då :P


Åh vilken härlig bild! :)

allt bra?

gå in på min sida och gå in på länken jag länkar och säg vad du tycker om allt det rosa.skulle bli super glad.. kram

Det var så lite :)

Åhh visst är det trist när tekniken inte funkar som den ska. Det tar sådan energi från en själv och man blir så irriterad.

Förstår att du är nöjd med bilden för den var kanonvacker. :)

Ha en bra dag.

Hatar när det blir krångel med datorn/internet. Skönt att ha en sambo som jobbar med de då :p

wow vilken fin bild :)

okej :) du tar grymma bilder iaf :D!

min dator fjantar sig också .(

jätte fin blogg , och underbar bild :)



allt bra?

Super fin bild!! =)



Sv- Taack!=)

Min data har också det problemet ibland, eller så är det internet, man är uppkopplad ock ändå funkar det inte...

åh, vilken vacker bild, både hur motiver syns med hjärtat och färgerna.. En sådan bild som borde sitta på väggen:)

Vacker !

sv: Okej, de är jätte fina! :)

Inga problem. :)



Förresten, jag har en tävling nu på bloggen om du är intresserad av att kika in och kanske delta.



Kram :)

Sjukt söt :)



Har min första frågestund på bloggen. Du kan fråga precis vad du vill :)

Tack i förhand !

Har du redigerat den nånting ;o ?

hur är de då?

Vinn ett halsband på min blogg! Klicka här för att tävla: http://shoemania.se/2012/february/tavling-vinn-ett-halsband-fran-timstorese.html

Vilken underbar bild!:D



Svar: Mm, det har du alldeles rätt i! Men det är så jobbigt när det är så kallt ute, jag tycker inte alls om kyla..:/ Men någon gång får jag helt enkelt klä på mig ordentligt och fara ut och leta fin frost!:D

Nej men fy så tråkigt internet. Förresten hur har du fotat, alltså med vilket objektiv på bilden under. Blev nog lite kär i den :)

Svar: tack så mycket :)

Vi hade problem med våran router att internet försvann,men det var att någon annan i närheten låg på samma våglängd. Kanske inte är det som är felet men kan ju alltid kolla med er levrantör.

Det är så jobbigt när internet strular! Jag har haft problem med mitt internet i över ett halvår nu, och har just beställt nytt från Telia, men det har inte hunnit komma än. Som nyss när jag skulle ut på internet (kopplar upp mobilen till datan och surfar på så sätt tills vidare) så kunde inte mobilen aktivera sitt internet av någon konstig anledning. Så jag vart tvungen att starta om hela alltet flera gånger innan de fungerade...



Hoppas de löser sig snart för dig!

Sv; Okej, men den var väldigt fin :'D

vill du vara med och vinna om mina 200 läsare? Då är de här något för dig! http://fannyyahlm.blogg.se/2012/february/t-a-v-l-i-n-g.html#comment

SV; Okej! :)

Vad händer i helgen?

kram

Ja precis! :) Gjort idag? :)

jag älskar bilden!!! :D

anmäl dig gärna till veckans blogg! :D

http://ssmileyface.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-1.html#comment

DUMMA DATOR, skäll på den från mig också VOFF VOFF!

Älskar den där bilden. Du är så jäkla grym. Om man bara hade ens en tredjedel av din talang alltså!

Underbar bild!

riktigt fin bild!

Bilden är jättefin. Jag tycker verkligen om den.

Kram

Fin blogg du har! :) har du något tips till när man ska fota självporträtt bilder? :)

okej, blev det någon ny dator? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: