Droppar

I förrgår snöade det massa, men som tur var la det sig inte på marken. Såg när jag kom hem att det var massa fina droppar i buskarna här utanför huset, så jag gick upp och hämtade kameran och fotade lite med mitt macro :P




Vackert !

Hej! Ska vi följa varandra på blogkeen eller/och bloglovin? :) Jag lägger till dig och du mig.. win-win ;) kram

Jättefint!

grymt fina bilder! :D

Fina bilder!!

Vart har du gjort din "vattenstämpel" ?:)

vilka vackra bilder:)

Jättefina bilder, vill också ut och fotografera men kameran ligger nedbäddad tills sovrummet är färdigrenoverat. Men jag kan säga att det kliar rejält i fingrarna :P

OJ vilka bilder!! Superfint! :D

Vackra :)

Så fina bilder!

Ah, så snyggt! Jag gillade den rödaktiga nyansen, den passade så bra till de här bilderna.

Härliga :) Har du tips på någon fin sida som handlar om bakning får du gärna tipsa ♥

Härligt med vårdroppar! :)

Vilka fina bilder! :)

Underbara! Har du tips på bra macro till en Canon EOS1100D? Tacksam för alla tips :) Kram och nattnatt

Snygg blogg (:

Jag har en BLOPPIS i min blogg så kolla gärna (:

Du har ett Blog Award på min blogg :)

Härliga bilder :D

Oh super snygga bilder! ^^

Älskar den rosaaktiga tonen i bilderna ^^


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: