- - - -

Jag har inte fotat så mycket dom senaste dagarna nu. Var ute med kameran idag, men det finns ingenting kul att fota även om det är fint väder. Bara massa halvsmält snö som sen frusit igen och massa is överallt. Så det blev inga bilder. Längtar tills det blir vår!
Kände för att göra ett inlägg här ändå, så jag kollade igenom lite gamla bilder och hittade en som jag fotade för typ precis två år sedan som jag tänkte lägga upp :))


oj superfin bild! :)

Wow, snyggt

åh, såå vacker bild:) Så härliga färger, hur fick du till dem?

Super fin bild! Snälla, kan du inte lägga upp fototips? Det kan ju t.ex vara på hur man fotar den där bilden, i inlägget? Det skulle verkligen vara super kul!:D

Har du några tips på bra och enkla filter? Som kan piffa upp bilderna lite. Jag har beställt ett stjärnfilter samt macrofilter...Några andra tips? ÖNSKAR DIG EN FIN FREDAG!

Du har så vackra bilder och är så duktig på att redigera! :)

Så vart och vad får du din insperation ifrån? =)

Till t.ex. redigeringarna då? Hur får du för dig att du ska göra vissa fäger osv.?

Försöker verkligen alltid att hitta något, men brukar aldrig han någon inspiration...

Gud va fin!

Vilken riktigt häftig bild!

snygg bild!!

Va fin bild och hela bloggen är fin!:D

Kram!:))

Fantastiska bilder och vilken fin blogg med hög kvalité. Roligt att du bloggar hos oss på blogg.se!

otroligt fin bild ! :)

Fett cool bild! Kan du inte berätta hur du gjorde när du tog den? Du kanske har gjort nåt sån inlägg redan, kan du länka till de isf? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: