Stjärnfall

Inatt var jag ju på Lucia Movie Night på bio och såg tre förhandsvisningar. Första filmen kom igång 00.45 nångång och det var "Mammas Pojkar". Ingen direkt bra handling, men den var ändå rolig, så man fick sig några skratt. Värd att se, men kanske inte skulle betalat för att se den på bio.
Nästa film som visades var "Jack Reacher" med Tom Cruise. Jag är inte så stort fan utav sånna filmer, men den var lite spännande och helt okej att se. Bättre handling än den första filmen hade den iaf.
Tredje och sista filmen var "Silver Linings Playbook". Det måste ha varit en utav dom tråkigaste filmer jag sett, det hände ju ingenting! Förstår inte hur dom kunde ha med denna filmen, speciellt inte som sista film klockan halv 6 på morgonen när folk börjar bli trötta. Jag hade hellre sett någon film som man inte bara väntade på att den skulle ta slut.
 
Så nattens filmer var inte så jättebra, men det var ändå en kul grej att vara på bio hela natten (det var härligt att vi hade platsena med stort benutrymme, så man kunde sträcka på benen när man ville). Var på bion från 23.30 till 8.00. Kändes lite konstigt att komma ut från bion på morgonen :P
 
Eftersom jag inte har någon passande bild lägger jag upp en på mina naglar som jag målade i förrgår. Gjorde små stjärnfall :))

Snyggt :D

Himla kul grej det där med nattbio! :)

Så himla fint!
Hur applicerar du glittret?
Jag har jättesvårt att få det där jag vill ha det, det blir mest överallt. :P Haha.

Riktigt tuffa naglar! Passade väldigt bra just nu med tanke på nattens stjärnfall som var ute ;)

Otroligt fina naglar.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: