Snöflingor

Idag har det kommit lite snö i Göteborg också. Såg att det var små snöflingor som hade satt sig på fönstret, knappt 2mm stora typ, men jag försökte fota ändå. Tycker om att fota snöflingor för som är så fina på nära håll. Får försöka igen när det kommer lite större :P
Dom fyra första är fotade på fönstret och den sista ute i trädgården. Alla är fotade med Tamron 90mm 2.8 macro.


Ååh, så vackra! :D

Himla fina, känns som jag borde köpa mig ett 90mm :)

woaw! :)

Sett att fler har det och själv har jag "bara" 500mm macro. Och sett att du får bättre bilder på ex snöflingor så blir att spara :)

Fina bilder :D Hur kommer du så nära förresten? Har ett likadant objektiv som dig :o

Super fina bilder :)

Ska stå 50mm :)
Okok det ska jag testa.

Sv: Okeej, ja jag ser snöflingorna, riktigt snyggt!
Ja visst var det coolt med ljusfenomenet! :P

Vad coolt!

Hur sjutton gör du??? Duktiga du!

Jag var ute idag, med dina frost/snöflingebilder i huvudet och var superinspirerad.
Men inte fan blev det nåt (har också det objektivet) haha. Du är så duktig.
Och snöflingor är verkligen jättevackra! Och unika ^^

Häftigt :)

Elin

Jag har sagt det förut, jag älskar dna bilder! Du borde jobba med foto på heltid! Jag är inne på din blogg ca 3ggr/dag och kikar och lir inspirerad.
Jag som är en hobbyfotograf skulle jättegärna bilja se hur det ser ut när du fotar snöflingor, kanske en behind the scenes bild.?
Keep up the good work! :)
Mvh Elin

Svar: Vad kul att du gillar min blogg! :)) Jag står bara vid fönstret och fotar snöflingorna med macro, gör ingenting speciellt direkt :P
Johanna Fåglund

Wow, vilka fina bilder. Du är så skicklig.

Jag har också det objektivet och är jättenöjd med det.

Alltså, så jäkla häftigt! Jag får aldrig till det sådär, räcker nog inte med mitt lilla macrofilter ^_^

Åh vilka underbara bilder! Häftigt att snöflingorna kan se så olika ut! :)

Så himla coola bilder!

Så vackra bilder!!!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Åh vilka coola bilder, det där måste jag försöka mig på någon dag. :)

Använder du marcroringar på objektivet för att få ökad effekt eller har du nån mellanring för att öka brännvidden?
Jag har ett likadant objektiv men lyckas inte få så bra bilder ! :)

Tycker väldigt mycket om din blogg!! :DD

Sjukt vackra bilder på en massa unika snöflingor ♥ Vad grym du är!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: