Nyklippt

Jag har alltid klippt mig hos samma person, ända sen jag var liten, men i höstas la hon ner sin salong och jag fick hitta något annat ställe att gå till. Kände att jag behövde klippa topparna nu, så jag gick till en salong på Frölunda Torg. Var en trevlig tjej som klippte mig. Lite annorlunda än jag brukar ha det, men jag blev jättenöjd. Min sidecut tog hon med maskin också, brukar klippa den med sax annars, men tänkte att man kunde testa maskin denna gången. Det växer ändå ut så snabbt :P
Sedan lockade hon mitt hår också. Blev väldigt bra! :))
 

Så fint :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Tobias W

Du blev finis älskling :)

Svar: Tack älskling :D<3
Johanna Fåglund

Sandra

Fint blev det! Var du på "Hår & sånt" ? Var där sist och blev nöjd. Dyrt men bra. Älskar deras massagefåtöljer vid tvätten också. Skulle kunna bo i dem :P

Svar: Tack! :)) Jag var på "Hair Fantasy" som ligger på utsidan. Viktor brukar gå dit och han är nöjd, så jag testade stället också. Blir nog att fortsätta att gå dit :))Haha låter ju bra med dom där massagefåtöljerna! :D
Johanna Fåglund

SV: ja, och väldigt bra då man fotar på kvällen. Jag brukar annars ha 1600 på iso om jag fotar något t.ex. i köket på kvällen, nu räckte det bara med iso på 200. Snacka om skillnad :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: