Hemsida och Företag

Jag har startat ett eget företag nu för ett litet tag sen som fotograf och makeup-artist :)) Har hållt på med en hemsida som jag känner mig rätt klar med nu också.
Om man skulle vilja ha någon av mina bilder på väggen kan köpa och få den hemskickad. Man ska kunna anlita mig som fotograf för att få lite bilder på sina barn, bröllop, sig själva eller kanske ett husdjur. Jag kan också sminka, både naturliga sminkningar, lite mer extrema och bröllops-makeup.
Kommer att hålla mig i och runt Göteborg hade jag tänkt.
 
Så vill ni köpa en bild, bli sminkade och/eller fotade av mig, så är det bara att höra av sig! :))
[email protected]
 

Gå in på min hemsida www.johannafaglund.se och kolla runt om ni vill. 
 

Sandra

Heej, jag är med på din hemsida. Coolt ^^ Är sjukt stolt över dig, bara så att du vet! :)

Svar: Klart du är med! :)) Tack Sandra <3
Johanna Fåglund

IDA

Grattis till eget företag! Jobbigt att starta upp?

Svar: Tack! :)) Ja, det har varit en del att tänka på, så det har tagit ett tag :P
Johanna Fåglund

Vad roligt! Sjukt snygg hemsida du fått till måste jag säga :)

Vad roligt! Grattis till företaget :)

Elin

Wow vilken fin sida :) du kommer bli stor inom fotovärlden! Du skulle lägga till dina IR bilder också, dom är ju grymma :)
En fråga, det tamron 90mm du har, måste du alltid ha stativ till det? Jag är sugen på att köpa ett men vill inte alltid vara tvungen att använda stativet.
Mvh Elin

Svar: Tack så mycket! IR-bilderna har jag faktiskt glömt av :P Får se om jag kanske lägger till någon av dom. Nej, jag använder typ aldrig stativ när jag fotar macro (hänt någon enstaka gång typ). Kan ju vara en fördel ibland, men jag tycker att det känns bäst att fota utan stativ.
Johanna Fåglund

Jättefin hemsida! :)

gud va fin header! :o allt bra med dig?

johanna ~

åh grattis ! :)

Ååå så roligt :)

SV: Ja precis! Men min Canon klarar inte så jättehöga ison.
Men tack för tipset! :)

Sidan blev helt awesome :D Kram

Fan va fin blogg. SJUKT duktig på att fotografera!!!!

Har du bloglovin ?? :)

Kul! Ska spana in din sida lite ordentligt när jag är piggare. Är precis i den där processen jag också men det är så mycket annat just nu att jag inte riktigt kommit så långt som jag tänkt. Men visst är det lite spännande?

Fin blogg:) Allt bra idag??:D

Oj vad roligt! :) Den hemsidan ska jag absolut kolla in!

Grattis, kul med eget företag :) och Lycka till!

Fin blogg!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: