Erbjudande

Jag har ett erbjudande nu på min hemsida. Om man köper en bild av mig så får man en till gratis! (max A4 får den andra bilden vara). Erbjudandet gäller resten av året, så passa på! :))
För priser, kolla hemsidan www.johannafaglund.se
 
Får bli en bild som jag inte lagt upp här på bloggen tidigare som jag fotade för snart fyra år sen..
Tigrar är så fina, tycker om att fota dom :))

Vilken helt fantastisk bild!! Förstår att du gillar den!

Ha en skön söndag!

Åh så härlig bild! :)

Gud vilken fin bild... jag älskar också tigrar. Kommer dock aldrig iväg till nån djurpark, får fasiken ta tag i det i vår. Cheers!

Fin bild :D

Åh, intressant ! Har tänkt att köpa lite tavlor av dig så får nog passa på snart då :)

kan bara instämma. tigrar är vackra djur och den bilden var jättefin!

Tigrar är så himla vackra... :).

Dina bilder är fantastiska!

Hej igen. Men oj, tycker du verkligen det? Nu blev jag glad.
Jag har kikat in på din hemsida med och mums, älskart.
Hittade hit genom camilla och lär kika in här igen.

Mvh Wiilow

Hej! Får bara fråga, var gjorde du din hemsida någonstans? Vilken sida använde du från början? :)

Gud vad fin bild!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: