Turkiet imorgon

Har inte skrivit att jag och Tobias har bokat en resa till Turkiet, Side. Samma ställe som jag var på för två år sedan, samma hotell också. Tyckte det var väldigt bra och typ alla andra hotell i Side ligger så långt från stranden. Väskorna är typ helt packade nu och imorgon klockan 7 på morgonen ska planet gå. Kommer bli härligt :))
 
Tror inte att jag uppdaterar bloggen något under veckan, men jag skaffade Instagram nu när jag köpte ny mobil. Där kanske det kommer upp något om jag hittar nåt internet :P Stargirlphoto heter jag där.
 
En bild som jag tog i Side för två år sedan..

Så himla härligt! Hoppas ni får det superbra :)

Ha en trevlig resa! :)

Trevlig resa :)

Hittade dig på DayViews och måste säga att du verkligen är en grym fotograf! ^^

ååh vad härligt, hoppas att ni har en underbar resa! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: