Samsung Galaxy S III

Köpte en ny mobil idag. Min HTC Desire funkade knappt längre. Batterit laddar ur med en gång när man använder den, även om den är helt fulladdad. Varit så i flera veckor nu (väldigt jobbigt) och jag kände för att köpa en ny (HTC:n har jag lämnat in på lagning, så den får jag sälja eller något sen). Jag köpte en Samsung Galaxy S III, en vit. Tyckte först att den var lite för stor, men jag har alltid mobilen i väskan ändå och jag kommer antagligen vänja mig vid den, så det fick bli en sån iaf och jag är nöjd :)) Skärmen är stor och bra så bilderna ser väldigt bra ut på den :P
Härligt att ha en mobil man kan använda utan att tänka på att sätta i laddaren först :P
 

sv: aha, okej :)
åh, den mobilen verkar sjukt bra!

Jag köpte samma för två veckor sen och är supernöjd :)

Vad heter du på instagram?


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: