Flying Butterflies

Jag tog cykeln idag och cyklade längs vägen vid havet vid Askim och Hovås. Väldigt härligt. Har inte cyklat på länge. Stannade vid ett ställe där jag såg massa fjärilar flyga runt bland lite gula blommor i vägkanten. Jag satte mig där och fotade ett tag innan jag vände och cyklade hem igen :))
 
Här satt jag och fotade fjärilar :))
 
Detta är typ det närmaste jag kan gå med mitt Tamron 90mm 2,8 macro. Obeskuren bild.
 
Försökte få flygande fjärilar på bild. Inte det lättaste kan jag säga :P
 
 

Älskar dom 2 sista, riktigt fina bilder! :)

Jätte fina bilder! Nästan lite läskigt nära du kan gå! :P

Vackert!

Otroligt vackra bilder :) !

Vad vacker liten väg det var, så fin utsikt! :) Söta bilder på fjärilarna också, och ganska nära verkar du ju komma med det där objektivet!

Svar: Tack för din kommentar om dina erfarenheter! Och jag håller med dig, det verkar ofta som att människor tror att man gör något förbjudet bara för att man har en kamera. Typ som att man inte kan fota bilder på blommor och sådant, utan att man egentligen sitter där och tar smygfoton på människor i närheten. Jaja, man får bara lära sig att ignorera såna kommentarer! Kram!

Dom två sista bilderna var helt underbara! :)

Du tar alltid så fina bilder! Är helt kär i bilden längst ner. ^^

fantastiska bilder :D

Fint :D

jag älskar dina bilder, blir helt salig och glömmer omvärlden och vill ha samma inspiration själv!
herregud säger jag bara, vill kommentera varenda bild ju!

applåder!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: