Slottsskogen

Igår gick jag och Tobias en promenad i Slottsskogen :)) Blåste en del, så blev lite kallt ibland. Gick runt i nästan två timmar och fotade djuren. När vi kom upp till sälarna skulle dom bli matade precis, sen såg vi när dom matade pingvinerna också. Fåren hade fått lamm som var väldigt söta.
Imorgon ska jag och Tobias åka hem till hans föräldrar så jag är tillbaka på torsdag. Kanske gör något inlägg här under tiden jag är där. Hoppas på bra väder så man kan vara ute och fota lite..
Nu ska vi snart lägga oss och kolla på någon film :))











Aww superfina bilder! :D

Riktigt härliga bilder :)

riktigt fina bilder :D

kramis❤

Riktigt fina bilder, du är en mästare på att fånga ljuset!!

Fina bilder. Älskar verkligen sälar :)

Gud vilka underbart härliga bilder!

Jätte fina bilder :)

vilka härliga bilder

Wow! Super fin blogg.Du är grym på att fota! Allt bra med dig? Kolla gärna in vår blogg..Vi har inte många besökare,och det skulle betyda sjukt mycket! :D

det är så fint däääär! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: