Blommor i trädgården

Det har kommit lite blommor på ett plommonträd i våran trädgård. Jag gick ut och fotade lite med mitt 50mm 1,4. Gillar verkligen det objektivet :D



jättefina bilder! :D

Fina bilder! :D

Jättefina bilder! :)

speciellt den första!

jättefina bilder! :)

Fina bilder. Tänk om det kunde börja slå ut lite här hemma också, regnar just nu. Hurra typ :(

Mjuka, fina färger :)

Hejsan johanna!

Jag är med och tävlar med en bild i en tidning skulle bli jätte glad om du ville länka mig på din blogg och se till att jag får lite hjälp med att vinna :) Vore jätte snällt :)



http://hn.se/nyheter/varkanslor/1.1566257-varkanslor/1.1600820-grodtrasket-?pageNr=1#photoWrapperAnchor



mvh josefine

Hejsan! Allt bra med dig idag? Fin blogg btw :)

Hoppas du får en bra kväll :D

Fina bilder :)

Riktigt vackert!

åh vilken underbar bild må jag säga :)

Andra bilden var otroligt fin.

Gud vilka fina bilder :D

Kollade längre ner också, du är verkligen grymm! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: