4 April

Har redigerat några bilder till från när jag och Tobias var hos hans föräldrar för två veckor sen. Jag ligger fortfarande lite efter med mina bilder :P Det var fint väder så vi gick ut och gick i skogen. Kul att fota i skogarna där för dom är mycket finare än dom som finns här i Göteborg.



Jag måste ta en bild i denna spegeln varje gång vi går förbi här :P







Fina bilder!

Önskar dig en fortsatt bra onsdag :D

svar: tack så mycket. Reflexskärm, använder aldrig blixt. Mitt 50mm och mitt 28-70 använde jag under den fotograferingen :)

Jätte fina bilder :)

svar: Tack :)

sv: varsågod :D!

sv: hur länge har du fotograferat ? :)

sv: okej jätte fina bilder tar du !:)

Va gärna med två av mina tävlingar i min blogg!

Du kan vinna skal till iphone, htc, samsung osv, --> http://hjjonsson.blogg.se/2012/april/bloggens-forsta-tavling.html#comment

Du kan vinna valfria vara från evasunderkläder ---> http://hjjonsson.blogg.se/2012/april/vinn-valfri-vara-for-max-300-.html#comment

Väldigt fina bilder. Älskar verkligen dina trädbilder, de är så grymma!

Vilka härliga vårbilder!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: