3 April II

Tänkte lägga upp resten av bilderna från i tisdags när jag och Tobias var i Gräfsnäs. Vi såg när vi gick bort mot den där borgen att det stod att det var öppet, har aldrig varit det innan när vi vart där. Vi gick in och tog några bilder. Killen som jobbade där frågade om vi ville gå upp i ett typ torn och kolla. Det är låst där och man får bara gå upp med någon som jobbar där. Tyckte inte det var något speciellt, bara två läskiga trappor :P










feta bilder - som vanligt!

Snyggt!

Underbara :D

riktigt fina bilder:D

Helt underbara bilder!

Använder du något ND-filter för att inte få himmelen överexponerad? :)

Hej, jag har följt din blogg väldigt länge och du är en utav de som inspirerade mig att börja fota och nu är det så att vi ska ha en muntlig redovisning om en relation och jag har valt att prata om min relation till min kamera, så jag undrar ifall jag skulle kunna få låna några bilder som du har tagit och visa under min redovisning för att visa hur det hela började?

Skulle bli jätteglad ifall jag skulle få det och jag tänker naturligtvis inte använda bilderna till något annat än att visa de inför min klass när jag redovisar. :)

Jätte fina bilder :D

Verkligen läckra bilder ifrån borgen. Väntade mig nästan ett spöke i någon bild! ;) Kram

Helt galet vilka skarpa, klara bilder du tar!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: