- - - -

Stod för någon dag sen att tropisk värme från medelhavet skulle komma hit i helgen och det stämde faktiskt. Har varit jättevarmt idag, ungefär 26 grader och sol :)) Fast blev lite molnigt senare på dagen. Säkert sista sommarvärmen för i år, så tråkigt ;o Jag vill ha mer sommar! Fast man kan ju hoppas att september blir varm iaf :P
Jag och Tobias var ute en stund och gick lite. Tog med mitt 85mm 1,8 som jag inte brukar använda så ofta. Det är ett väldigt bra objektiv, men jag gillar inte närgränsen så mycket. Därför brukar jag inte fota så mycket med det.




Underbart härliga bilder. Man vill ju bara vandra ut i skogen på stört!

Åhh vad fina :)

Gillade sista bilden jättemycke.

Fina bilder ! :)

Åh vilken vacker bild på sagosvampen! Jättefin! :O)))

Sarah

Herregud alltså vilka fina bilder!

Riktigt otroligt begåvad du är! :D

Fett fina bilder. :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: